# 100 RELAX PO PRACY Z PERFECTĄ BEAUTY MASK



Jak widać po postach dość dużo zaniedbałam bloga, ale to z powodu mojego stażu, który odbywam

od poniedziałku do soboty w sklepie wielobranżowym gdzie znajdują się produkty spożywcze,

chemiczne.

Jak na razie bywam na magazynie więc trzeba się dużo nadźwigać, rozkładać, wykładać towar na

sklep. I szczeże powiem, że praca w sklepie nie jest taka kolorowa jak sie każdemu wydaje, ale

niestety nikt za siedzenie nam nie zapłaci i wszędzie trzeba pracować.

Dziś akurat miałam luźny dzień w pracy więc znalazłam chwilkę wolnego czasu by coś naskrobać na

blogu.

Po pracy oczywiście odwiedziłam po drodze drogerie Jaśmin by zakupić to co było mi potrzebne.

A mianowicie zakupiłam odżywkę do włosów z Garniera i maseczkę do twarzy firmy Perfecta o

którym wspomniałam w tytule postu.




OPIS PRODUCENTA:

Maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie suchej, delikatnej i zmęczonej, bez ograniczenia wieku.
Maseczka zawiera ekstrakt z miodu dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają, pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

Sposób użycia: Nałożyć grubą warstwę na skórę, pozostawić na ok. 10 minut. Następnie nadmiar maseczki wmasować (w przypadku cery suchej) lub usunąć wacikiem (przy cerze tłustej). W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów stosować maseczkę minimum 2 razy w tygodniu.

Pojemność: 8 ml

Cena: ok. 1,50 zł

Przeznaczona bez względu na wiek : 20 - 75


Skład; Aqua, Isopropyl Mirystate, Gliceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Parrafinum Liquidum, Cetearyl Octanoate, Carthanus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Propylene Glycol, Mel, Glycerin, Soya Lecithin, Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Citric Acid, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acids, Pyridoxine, Biotine, Magnesium Ascorbyl/PCA, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Carbomer, Ethylparaben, Methylparaben, BHA, 2-Bromo-2Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum


PLUSY: -wygładza -skóra jest miękka -przyjemnie pachnie -konsystencja -ilość produktu

-cena -nie zapycha


MINUS: nie mam do czego sie przyczepić


PODSUMOWANIE:

Po zastosowaniu maseczki stwierdzam że jest bardzo dobra. Jak po pierwszym razie po jej nałożeniu

jest wydajna, jeszcze wystarczy mi na dwa razy :) Konsystencja jest gęsta co bardzo to w maseczkach

lubię, przynajmniej nie spływa z twarzy, przyjemnie i łatwo się nakłada. Po zmyciu produktu cera jest

gładka, miękka w dotyku ,jest nawilżona i co najważniejsze odświeżona.









3 komentarze:

  1. Uwielbiam tę maskę z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię działanie tych maseczek, ostatnio oczyszczająca z gruszką wybawiła mnie od niespodzianek na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger