# 82 PALETA BEAUTIES FACTORY + MAKIJAŻ OKA



Dzisiejszy post będzie poświęcony o wykonaniu moich makijaży  :)

Makijaże  wykonałam paletą którą już wcześniej recenzowałam tutaj RECENZJA BEAUTIES 

FACTORY.  

Na pierwszy rzut wykonałam go w kolorach ciemnej zieleni oraz brązu :)

P.S ... nie jestem profesjonalistką tylko samoukiem  :) Ale w przyszłości może pomyśle o jakimś kursie

wizażu :) Kto wie :D

ZDJĘCIA W ZBLIŻENIU:







Drugi zaś makijaż wykonałam w kolorach ciemnej zieleni w połączeniu z czerwienią, szarością i złota :)




ZDJĘCIA W ZBLIŻENIU:










Jak Wam się podoba??? :)


5 komentarzy:

  1. Wow, świetny makijaż :) I z różem i bez niego bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę niepotrzebnie używasz filtrów do obróbki zdjęć bo nie widać prawdziwych kolorów... A szkoda bo wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , i faktycznie może i niepotrzebnie :) poprawię się:D

      Usuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger