# 67 GOLDEN ROSE 92 W DUECIE Z KAWIOR PEARL NAILS




Witam Was :) Kolejna stylizacja zdobień paznokci. Jeżeli lubicie malować, dłubać, macie sporo

cierpliwości i czasu – spróbujcie pobawić się w  wykonanie wzorku za pomocą kawioru.  Nie

każda z nas dobrze czuje się w różu – ale jeśli należycie do fanek tego wyjątkowo

dziewczęcego koloru, podsuwam pomysł jak jeszcze bardziej sprawić, by różowe paznokcie

prezentowały się uroczo.



Wykonanie wygląda następująco :

Na początek pokryłam płytki paznokcia lakierem bazowym by uniknąć zabarwienia.

Następnie by nie było widać prześwitów pokryłam paznokcie 2 razy lakierem w odcieniu różu.

Nie czekając aż lakier zaschnie szybko nakładamy kawior układając jeden obok drugiego w

minimalnych odstępach. Następnie pokryć grubo całość nabłyszczaczem lub utwardzaczem by

pokryć wszystkie miejsca , by kawior dobrze się utrzymał.


Mam nadzieje że efekt Wam się spodoba. Piszcie śmiało w komentarzach.

Zatem zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



















Do wykonania potrzebowałam oczywiście następujących rzeczy :





lakier bazowy 

lakier golden rose 92 w odcieniu różu

kawior Pearl nails Lovely

- nabłyszczacz Mega Gloss Simply Nails

sonda do zdobień




Do następnego :*

5 komentarzy:

  1. Wygląda to świetnie, ale pewnie mało trwałe. Podoba mi się ten lakier- muszę go kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no kolor lakieru jest cudowny,ale krycie jego jest takie sobie. Trzeba przynajmniej nałożyć 2 lub 3 warstwy by dobrze pokrył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, gratuluję precyzji :). Wyszło genialnie chociaż ja bym wybrała niebieski zamiast różu :D.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger