# 46 WYGRANA PACZUSZKA OD VIPERA COSMETICS ♥



Wczoraj zawitał do mnie kurier z paczką którą wygrałam w konkursie na stronie FB Vipera 

Cosmetics.

Jak to ja nie mogłam się doczekać by rozpakować migiem pudełko i zobaczyć co znajduję się w

środku. Produkty były zapakowane w pięknym pudełeczku, które było przecudnie przybrane.

Po wyjęciu produktów miałam zamiar już pudełko wyrzucić do kosza, ale na wszelki wypadek

zajrzałam czy jeszcze czegoś na a tu proszę NIESPODZIANKA. Na dnie pudełka jeszcze znalazł się

jeden kosmetyk :)







ZAWARTOŚĆ KOSMETYKÓW:




Vipera potrójne Cienie do Powiek Tri-tone.





Eyeliner "CLEOPATRA" - siła oddziaływania w finezji malowania

mam go w odcieniu  03 , z delikatną metaliczna poświatą.



Vipera Błyszczyk do ust Fanfarele nr 68 o smaku truskawki to powiększający transparentny

błyszczyk.





Puder Prasowany z serii “FACE” - w kasetkach z lusterkiem

niezwykle delikatny i jedwabisty dzięki swej luksusowej formule, z filtrami UV.

Otrzymałam go w numerze 603 czyli jest to Transculent, matujący półprzeźroczystym

woalem, dopasowuje się do każdej karnacji.







Lakier “CREATION” w kolorze 440.


Nic nie miałam z tej firmy więc mam możliwosć przetestowania kosmetyków :)


Mieliście coś z tej firmy???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger