# 41 PODRÓŻ SENTYMENTALNA- IDEALNY NA CODZIEŃ



Jak wiadomo jestem straszna miłośniczką kosmetyków :) . Chyba to już jest uzależnienie !!!

Dostałam z okazji urodzin parę kosmetyków.  Jeden z nich to Revlon ColorBurst Lip Butter

odcień 047 Pink Lemonade .

Jest to szminka i balsam w jednym.  W ostatnim czasie mam fioła na punkcie pomadek i coś

mi się zdaje, że będę miała niedługo pokaźną kolekcję.  Sama szminka pozytywnie mnie

zaskoczyła. Bardzo przyjemnie się ją nakłada. Nie znoszę uczucia suchych ust i wolę dmuchać

na zimne i mieć przy sobie każdą pomadkę, balsam itp.


OPAKOWANIE:  jest bez zastrzeżeń. Jest bardzo wygodne.

KONSYSTENCJA: jest miękka, i ma w sobie malutkie drobinki co są wyczuwalne na ustach.

ZAPACH: lekko wyczuwalny.

TRWAŁOŚĆ: W moim przypadku utrzymuje się na ustach max. 2 godziny. Lecz fakt pozostaję

lekko wyczuwalna wartwa, która nie ma juz koloru.

NAWILŻENIE : podobne do szminek ochronnych w sztyfcie, bardzo przyjemne.








OPIS PRODUKTU:

Balsam do ust + szminka w jednym. Nawilża i nadaje ustom połysk i kolor (w zależności od

odcienia jest on mniej lub bardziej nasycony).

- zawiera w składzie masło mango, shea i kokosowe,

- wyjatkowo delikatny żelowy skład szminki nadaje miękkość i gładkość skórze ust,

- paleta 20 kolorów w odcieniach od neutralnych do nasyconych.


CENA: 35zł / 2,55g



PLUSY:

śliczne opakowanie

nie wysusza

lekko nawilża

nie podkreśla suchych skórek



MINUSY:

mały wybór odcieni

cena!!!

średnio dostępny

na porę roku jak lato, odradzam ponieważ może przy wysokiem temperaturze stopnieć






MOJA OPINIA:

Z tej szminki jestem mimo minusów zadowolona.   Usta po pomalowaniu masełkiem są

nawilżone i pięknie lśnią. Poza tym kiedy kolor zejdzie, drobinki zostają, ale na szczęście nie

wędrują mi po całej twarzy.  Jest idealnym połączeniem koloru i pielęgnacji.  Produkt wart

wypróbowania, ale nie jest to mój must have.

1 komentarz:

  1. Nie znam tych pomadek, ale z takich balsamicznym lubię L'oreal Color Riche. Podejrzewam, że z tymi z Revlonu też bym się polubiła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger