# 47 JEDNA Z NAJLEPSZYCH ODŻYWEK JAKIE MIAŁAM ALTERRA !!!




Odżywka bardzo chwalona recenzjami zakupiona również przeze mnie :) Czy na moich włosach 

się sprawdziła??? A za tem....

Zacznę o wydajności: jestem mile zaskoczona ponieważ myję włosy co 3 dni i używam tej 

odżywki juz miesiąc czasu i została mi jeszcze połowa produktu :)

A więc wydajna jest jak najbardziej.  Wyciskam dosłownie małą ilość produktu i zdecydowanie 

starcza mi na nałożenie na całe włosy.

Co z konsystencją???  Jest bardzo gęsta, przez co nie spływa z dłoni poprzez nakładania produktu 

na włosy :) W swej konsystencji wyczułam pewną lepkosć produktu ale mi to nie przeszkadza.

Dostępność : mozna ją zakupić bez problemu w Rossmanie. 

Zapach: jest słodki. Odczuwalny jest przy nakładaniu go na włosy. Nie utrzymuję się na włosach 

po wysuszeniu. 

Działanie: Moje włosy przetłuszczają się u nasady, więc odżywkę stosuję w sporej odległości od  

skóry głowy. Odżywkę nakładam na 15 minut, bądz jak mam wiecej czasu trzymam ja dłużej. 

Moich włosów nie obciaża, wręcz wygładza i bez problemu utrzymuję fryzurę po modelowaniu.  

Z rozczesaniem nie mam żadnych problemów, co bardzo ułatwia. Czy ona nawilża?? raczej tak 

ale tylko trochę.

Opakowanie jest estetyczne ,proste i twarde :)  Stoi zamknięciem w dół, co jest dla mnie 

przydatne w wydobywaniu produktu. Nie muszę się przynajmniej męczyć machając by produkt 

wydobyć.

OPIS PRODUKTU:

W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa

kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia

zmęczone, suche i zniszczone włosy.

PRODUKT:

- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,

- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,

- przebadany dermatologicznie,

- wegański.

SKŁAD: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,

* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne







CENA: 9,99 zł/250 ml







PLUSY: 
włosy są przyjemne w dotyku
ułatwia rozczesywanie
nie obciąża kosmyków
gęsta
ładne włosy po regularnym stosowaniu
brak silikonów w składzie
włosy są miękkie, lśniące, ładnie się układają.
przyjemny owocowy zapach.

 MINUS:

 alkohol w składzie 







MOJA OPINIA:

Podsumowując produkt godny polecenia i uwagi. Nie znajduję w nim niczego co mogłoby 

włosom zaszkodzić.  W żadnym wypadku produkt nie przetłuścił mi włosów.  Dzięki tej właśnie 

odżywce długo trzymają świeżość i objętość.   Uważam, że ta odżywka to fajne odkrycie bo 

mamy naprawdę porządny produkt w odpowiedniej cenie, a  promocyjnie ok. 6 zł więc warto . 

Na pewno będę do niej wracać. 


3 komentarze:

  1. Moje włosy również bardzo lubią tę odżywkę :) Łatwo dostępna, dobrze działa i do tego tania, czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę odżywkę. Nieźle działa, jest tania to już ogromne plusy. I jej konsystencja naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie po nią sięgam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger