# 39 MOJE MAŁE ZDOBYCZE :)



Długo zastanawiałam się co kupić za oszczędzone pieniądze :) Skusiłam się na parę fajnych ciekawych

kosmetykow i nie tylko :)

Nie przedłużając przedstawiam co wpadło w moje posiadanie :)


1. LAKIER WELLAFLEX 5 : Szukałam takiego lakieru który nie skleji mi włosów, i bardzo 

dobrze utrwali mi fryzurę. Zazwyczaj na dzień moja fryzura wygląda tak że zaczesuję grzywkę

do góry i utrwalam lakierem by się nie popsuła gdy gdzieś wychodzę :) Zobaczymy jak się sprawdzi 

:)

2. KSIĄŻKA ,, MAKIJAZ BEZ TAJEMNIC'' RAE MORRIS : Interesuję sie wizażem i zaciekawiła 

mnie ona bardzo . Ta książka skierowana do każdej kobiety bez wyjątku - czyli coś dla mnie. 

Wybierając książke  kierowałam się tym aby w niej znalezc ogromna wiedzę temat makijażu i 

wizażu, a także niesamowite pokłady inspiracji w postaci niezwykłych zdjęć i wspaniale 

opisanych tutoriali.

 A jaka ona będzie po przeczytaniu jej?? Okaże się niebawem :)


3. OKULARY KUJONKI : Dużo czasu spędzam przed komputerem więc zaopatrzyłam sie w 

nie bychroniły moje oczy. Ale nie tylko ze względu na to je zakupiłam... przydadzą się również 

na jakiekolwiek wyjścia :) Uwielbiam okulary pod każdą postacią czy są to przeciwsłoneczne 

czy też nie.


4. ODŻYWKA DO WŁOSÓW ALTERRA : Skuszona opiniami na blogach postanowiłam 

kupić ją w promocyjnej cenie 5,99 :) Akurat był ostatni dzień promocji i została jedna jedyna 

odżywka.

Więc miałam szczęście że udało mi się załapać na ostatnią :D  Generalnie mam cienkie włosy, 

które się przetłuszczają, więc ciekawi mnie jak się na moich włosach sprawdzi :) 


   
5. KOMINEK :  Wiele dobrego słyszałam o świeczkach Yankee Candle. Mam parę w swojej 

kolekcji ale nie miałam gdzie ich wykorzystać bo brakowało mi Kominka :)  Kosztował mnie 

tylko 6,50 :D


6. FARBA COLOR NATURIA JOANNA : Jak narazie to moja zdecydowanie ulubiona 

farba. Nie jest droga i efekt koloryzacji mam zadowalający :) 


7. ŻEL POD PRYSZNIC PALMOLIVE  Mediterranean Moments, Argan Oil from 

    Morocco : 

Kupiłam ten kosmetyk w sklepie kosmetycznym za jakieś niewielkie pieniądze, skusił mnie 

przede wszystkim fajny zapach.  Kocham orientalne, korzenne, rozgrzewające wonie, a ta do 

takich własnie nalezy.







8. ZAPACHOWY LAKIER DO PAZNOKCI REVLON STRAWBERRY CREAM ORAZ LAKIER 

GOLDEN ROSE 92: Wiosna na paznokciach!  Kolory są intensywnie wiosenne za co je 

uwielbiam.Ciekawi mnie ich jakość i trwałość... Pomalujemy i zobaczymy :)


9.KOSMETYCZKA GLOSSYBOX : Poszukiwałam wygodnej kosmetyczki bez żadnych 

suwakówi innych cudów. Takiej w której coś szybko poszukać ,wyjąć jak i schować. Niestety w

 drogeriach nie znalazłam takowej...  Po odwiedzeniu SH nie dowierzając znalazłam 

kosmetyczkę GLOSSYBOXA :)

Jest idealna i właśnie czegoś takiego szukałam... dużo kieszonek małych jak i dużych :) KOSZT 

1 ZŁ.



10. ZESTAW KONAD Artystyczne Zdobienie Paznokci + PŁYTKI : Po obejrzeniu 

paru blogów zainteresowało mnie to cudo.  Można udekorować paznokcie takim ??? 

Coś nowego- okaże się:)



1 komentarz:

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger