# 27 RECENZJA PODKŁADU LIRENE



Dziś chcę podzielić się z Wami moim kolejnym postem na temat podkładu, który dość nie

dawno zakupiłam.  Przechodząc koło sklepu kosmetycznego postanowiłam wejść zobaczyć

jakie są promocje. W dość niskiej cenie zakupiłam podkład Lirene  Nature Mate. Cena

promocyjna wyniosła 8,99 zł więc nie mogłam przejść koło tego obojętnie :)

Kosmetyk mieści się w zwykłej tubce z szeroką zakrętką, co jest plusem dla mnie ponieważ skuteczne

jest w podróżowaniu. Choć wole podkłady z pompką bo są dla mnie bardziej wygodniejsze.





Konsystencja jest srednio leista. Mam go w kolorze 12 ( Naturalny) . Niestety zdecydowanie

nie sprawdza się przy nałożeniu go pędzlem do podkładu bo robi ,,plamy'' i nie zbyt to dobrze

wygląda. Znacznie lepiej nakłada się podkład gąbeczką :) Wracając do koloru troszke

zasmuciło mnie to że jest troszeczkę za ciemny dla mnie.



Ma bardzo ładny, delikatny zapach.

Na mojej skórze utrzymuję się  do 6 godzin po czym twarz zaczyna mi się błyszczeć i lekko

schodzić z twarzy. Do tego fajnie stapia się ze skórą. Daje  efekt wygładzenia cery, a

wykończenie nie jest  matem, tylko delikatną satyną. Nie podkreśla porów ani zmarszczek.


OPIS PRODUKTU:

Fluid matujący oparty został na doskonałej formule zawierającej mikrogąbeczki,witaminę E i

wosk pszczeli. Mikrogąbeczki pochłaniają nadmiar sebum znajdującego sie na skórze,dzięki

czemu skóra pozostaje aksamitne matowa przez długi czas.Wosk pszczeli wzmacnia efekt

poprzez pozostawienie na skórze delikatnego filmu, podwyższającego stopnień nawilżenia

skóry.Witamina E ma doskonałe właściwości przeciwrodnikowe.


CENA: ok. 13zł / 30ml

SKŁAD:  Aqua, Cyclomethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Beeswax,
(Cera Alba), Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium, Triisostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Geraniol, Alpha Isomethyl Ionone, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77489 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide).





PLUSY:

dobrze się rozprowadza przy pomocy gąbeczki

nie ma mocnego zapachu

delikatny

nie wysusza

nie roluje się na skórze

cena

MINUSY:

kolor niestety ciemnieje :(

trochę ciężko dobrać kolor



MOJA OPINIA:

Jak za takie pieniądze podkład sprawuję się od skali 1-10 daje zdecydowaną 8 :) Niestety, 

mała gama kolorków.  Mimo tego podkład dobrze wyrównuje koloryt,nie daje efektu maski.

Oprócz tego jest wydajny oraz ma poręczne opakowanie.  Krycie średnie. Jego konsystencja 

sprawia, że trzeba go dość szybko i umiejętnie rozprowadzać, bo szybko zasycha. 

Szczerze mówąc nie wiem, czy jeszcze go kupię, jest tyle produktów do przetestowania, które 

chętnie wypróbuje :) 


CZY KTOŚ MIAŁ W POSIADANIU TEN PODKŁAD??? 

CZY SPRAWDZIŁ SIĘ???




4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze podkładów tej firmy, ale smugi?! w XXI wieku smugi? Nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle się wyraziłam:-) mój błąd. Chodziło mi o plamy po rozprowadzeniu podkładu pędzlem:-) poprawie się:-)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego podkładu. Zastanawiałam się ostatnio czy go kupić, jeśli piszesz, że jest w porządku, to może jednak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger