# 21 ... MASECZKI NAPINAJĄCE...

Cześć :)

Dziś przedstawiam Wam maseczki, które sprawdziły się u mnie bardzo dobrze.

Zamiast z drogeryjnych kosmetyków wole od czasu do czasu zrobić sobię coś z domowego sposobu. 

A mianowicie będzie post o maseczkach napinających. Są to dla mnie kosmetycznymi kołami 

ratunkowymi jak nie mam danego kosmetyku pod ręką :) Wykorzystuję je również przed wielkim 

wyjściem, gdy zależy mi na dobrym wyglądzie. W ciągu kilkunastu minut usuną ślady zmęczenia, 

niewyspania bądź stresu. Te maseczki dodają mojej cerze blasku, a przede wszystkim ładnie moja 

buźke wygładza. Maja one bowiem działanie liftingujące, czyli napinające skórę. Zmarszczki po 

zastosowaniu maseczki staną się mniej widoczne, a cera nabierze blasku, również poprawiają koloryt 

cery. Ale wiadomo że każdy ma inny rodzaj cery i nie każdemu się sprawdzą takie maseczki. 

Przedstawiam Wam moi mili 7 maseczek. 


JEŻELI KTOŚ WYPRÓBUJE MASECZKĘ TO PRZED WYKONANIEM MASECZKI WAŻNYM 

ELEMENTEM JEST  ZROBIENIE TESTU UCZULENIOWEGO !!!

Składniki najważniejsze jakie będą potrzebne do wykonania maseczek :

- oliwki

-ziemniak

-płynny miód

-jajko

-truskawki

-jabłko


1.MASECZKA Z BIAŁKA

Białko jaja kurzego ubijamy na sztywno. Pod koniec ubijania dodać pół łyżeczki soku z cytryny lub 

octu jabłkowego. Po dokładnym wymieszaniu składników nakładamy na twarz na 10 minut (uwagą 

jest aby podczas po nałożeniu maseczki położyć się ponieważ papka może spłynąć z twarzy). Po 

odczekaniu danego czasu usunać maseczkę wilgotną ciepłą gazą.


2.MASECZKA MIODOWA Z BIAŁKIEM

Dwa białka jajek ubijamy pianę z łyżeczką płynnego miodu. Otrzymaną masę rozsmarowujemy 

specjalnym pędzlem do maseczek na twarzy, szyi oraz dekolcie. Po 20 minutach zaschniętą maseczkę 

zwilżamy wodą. Zataczając palcami kółka masujemy skórę. Dokładnie spłukać pozostałości mieszanki.

Po osuszeniu cery wklepujemy w nią lekki krem nawilżający.


3.MASECZKA MIODOWO-JABŁKOWA

Na drobnej tarce należy zetrzeć kwaśne jabłko. Mieszamy z łyżką płynnego miodu. Mieszankę 

nakładamy na twarz. Po 20 minutach spłukujemy letnią wodą.



4.MASECZKA OLIWKOWA

Rozdrabniamy 5 zielonych oliwek. Dodajemy do nich łyżkę namoczonych wcześniej płatków 

owsianych i pół łyżeczki octu winnego. Mieszamy i nanosimy na skórę twarzy oraz szyi. Spłukujemy 

letnią wodą po kwadransie.


5.MASECZKA ZIEMNIACZANA

Rozgniatamy jeszcze ciepły ugotowany w łupinie ziemniak. Dodajemy żółtko. Po wymieszaniu

nanosimy na twarz na 25 minut. Spłukujemy obficie letnia wodą.


6.MASECZKA Z SUROWEGO ZIEMNIAKA

Obieramy spory ziemniak. Należy go zetrzeć na tarce. Odsączamy i dodajemy do miazgi łyżeczkę soku

z cytryny. Rozprowadzamy na twarzy. Zbieramy po 20 minutach papkę papierowym ręcznikiem.


7.MASECZKA TRUSKAWKOWA


Świeże bądz rozmrożone 5 truskawek rozgniatamy i mieszamy z łyżeczką oleju sojowego.

Masę rozsmarowujemy pędzlem na skórze twarzy, szyi i dekolcie. Spłukać dokładnie letnią wodą po 20

minutach.


Ci co lubią domowe kosmetyki własnej roboty, mam nadzieję że te maseczki komuś się przydadzą i po 

eksperymentują :) Ja na razie wypróbowałam 2 maseczki z białka i maseczkę oliwkową i jestem z 

efektów zadowolona ponieważ maseczki pozytywnie napinają skórę twarzy i staję się gładka i 

promienista :) Więc pora na kolejne :D



3 komentarze:

  1. Świetny post !

    Nigdy nie próbowałam domowych maseczek, ale na pewno skuszę się na miodowo-jabłkową

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.Zrobię sobie maseczkę z oliwek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger