# 9 SUCHY SZAMPON ... JEST ROZWIĄZANIE!!!


Mam co dla nie których produkt , co mają problem z codziennym myciem włosów.

Zapewne jestem nie pierwszą , która recenzuję ten kosmetyk.

Dzis notka o KMS California HairPlay Makeover Spray. 



Byłam do tego produktu negatywnie nastawiona ponieważ nie wiedziałam czy naprawdę się sprawdzi.

Niestety moje włosy są cienkie i w dodatku codziennie się przetłuszczają , i kłopotem było ich 

codziennie mycie. 

A szczeże codzienne mycie włosów stał się dla mnie prawdziwą udręką. 

Początkowo , gdy wypróbowałam KMS nie byłam pewna czy to zrobiło moim włosom efekt czystych 

i mniej tłustych włosów. 

W ciągu tygodnia po stosowaniu KMS stwierdziłam , że wyniki są znacznie lepsze jeśli więcej jest 

używany produkt. 





OPIS PRODUKTU:

KMS California HAIRPLAY makeover spray- spray odświeżający. Produkt dostępny w pudełku 

Shinybox. 

Kosmetyk dla każdego , kto chce na sucho oczyścić włosy i nie zburzyć fryzury. Absorbuje 

nadmierną ilość sebum i dodaje fryzurze trwałości na kolejny dzień, Idealny dla szybkiego odświeżenia 

fryzury oraz pomocny między myciem włosów. Zawiera specjalną mąkę ryżową- to właśnie ona 

pochłania sebum i dodatkowo tworzy teksturę.

CENA PRODUKTU: 87 zł / 250 ml

JA OTRZYMAŁAM MINI PRODUKT O POJEMNOSCI 75 ML


JAK STOSOWAĆ TEN PRODUKT???


Dobrze wstrząsnąć. Rozpylać 10-15 cm od nasady i działać w tych miejscach, gdzie 

chcemy pozbyć się 

sebum.

Rozpylać na środkową długość, by dodać objętości końcowej fryzurze.



PLUSY:

- bardzo wydajny
- przyjemny zapach
- łatwy w użyciu
- odświeża włosy
- nie pozostawia białego nalotu

MINUS:

- za drogi





MOJA OPINIA:

Moje włosy po użyciu KMS wyglądają bardzo dobrze i nie są tłuste co najwazniejsze.

Teraz nie muszę myć włosów codziennie i jestem w stanie umyć głowę co drugi a nawet co trzeci

dzień. 

Jeżeli chodzi o kupno napewno go nie zakupię, ale nie chodzi o to że nie dawał żadnego efektu, 

A dlatego , że jego cena jest stanowczo za droga. 


CZY PRÓBOWALISCIE SUCHE SZAMPONY??

CO MYŚLICIE O NICH I JAKIE JESZCZE POLECACIE???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger