# 11 FARBA DO WŁOSÓW NATURIA PERFECT COLOR - 111 PLATYNOWY BLOND



Dzisiejsza choć późna notka będzie o moim nabytku, którego dzisiaj poszukiwałam we wszystkich

możliwych  sklepach. A jest nią farba do włosów Naturia Perfect Color - 111 PLATYNOWY BLOND.

Uwielbiam eksperymentowac z włosami z róznych marek farb , aby zobaczyć jak udany jest każdy

kolor :) Wiem wiem , że takie farbowanie niszczy włosy :( Ale jak widzę jakomś nową farbę to nie

mogę się powstrzymać :D

Miałam na swoich włosach odcienie brązu, przeróżniejsze baleyage, pasemka. Oczywiście przypadł

jednak do gustu i zdecydowanie mi lepiej w blond włosach.


CO MÓWI NAM PRODUCENT:

Rozświetl swój wizerunek dzięki odcieniu platynowego blondu! Ten oszałamiający i pełen blasku kolor to
absolutny hit, który zauroczy niejedną posiadaczkę wspaniałych pukli.
PROBLEM:
Włosy pozbawione blasku i witalności, wymagające odżywienia i pielęgnacji.
RECEPTA:
Farba do włosów bez amoniaku Naturia Perfect Color
EFEKT:
Głęboki i wyjątkowo trwały kolor. Idealne pokrycie siwizny i piękny połysk.
SKŁADNIKI WIODĄCE:
Nawilżająca receptura z kolagenem morskim.

OPAKOWANIE ZAWIERA:
- tuba z farbą do włosów BEZ AMONIAKU
- saszetkę z utleniaczem w kremie 60 g
- ulotke informacyjną
- rękawiczki ochronne



CENA: 5,49 zł

Mam nadzieję , że kolor mi wyjdzie :) Efekty i przebieg koloryzacji niebawem :)


1 komentarz:

  1. Hej :)

    Nie znalazłam żadnego późniejszego wpisu z efektami farbowania, a przyznam szczerze, że bardzo mnie to interesuje :>
    Czy mogłabyś napisać swoją opinię o tej farbie i wrzucić jakieś fotki włosów? ^^
    Przymierzam się właśnie do zakupu tej farby (dokładnie w tym samym kolorze ;) ) i każda informacja jest dla mnie cenna.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam, Wszebora =^.^=

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BLOG EMILIANY , Blogger